Lunchseminarie: Kunders syn, och förväntan, på inrednings- och tillvalsprocessen för nyproduktion!
Kom till Makajos och Junis lunchevent i Göteborg så får du svaren!
Juni Strategi presenterar sin insiktsstudie med medföljande panelsamtal om kunder och intressenters syn, och förväntan, på inrednings- och tillvalsprocessen för nyproduktion! I februari höll vi ett välbesökt frukostseminarium i Stockholm, nu har turen kommit till Göteborg, och under hösten planerar vi att köra samma upplägg i Malmö.
Att få påverka sin inredning är central för köpet av nyproduktion, och över tid har både kundernas förväntning och kompetens såväl som branschens erbjudande och arbetssätt utvecklats.
Juni Strategi har tagit fram en insiktsstudie om synen på inrednings- och tillvalsprocessen kopplat till utveckling av nyproducerade bostäder. Studien ger fördjupad kunskap om hur potentiella och faktiska köpare av nyproduktion ser på inredning och tillval generellt, vikten av särskilda kvaliteter och åsikter kring fria val och utformade inredningspaket, samt behovet av professionell hjälp.
Studien baseras på en stor enkätstudie, djupintervjuer med experter såsom mäklare och inredare samt köpare, och Juni Strategis långa erfarenhet i bostadsbranschen.
Varmt välkommen torsdagen den 18 april. Vi börjar med lunch från kl. 11.30!